تریلر DOLMEN مبارزات وحشیانه را در یک محیط علمی تخیلی نشان می دهد

تریلر DOLMEN مبارزات وحشیانه را در یک محیط علمی تخیلی نشان می دهد

بازی ترسناک کیهانی RPG Dolmen علمی تخیلی Massive Work در نمایشگاه Gamescom Future Games تریلر جدیدی را به نمایش گذاشت. این تریلر بسیاری از جنبه‌های بازی را به نمایش می‌گذارد از جمله نبرد غوغا، نبرد در محدوده، و آنچه که به نظر می‌رسد نشان دهد که یک بازی تا چه اندازه قوی است.

 

در DOLMEN بازیکنانی را می‌بیند که به‌عنوان یک سرباز به یک سیاره بیگانه که پر از چاه‌ها، بیگانگان و هیولا است فرستاده می‌شوند تا هدفی نامشخص داشته باشند. البته از گیم‌پلی به نظر می‌رسد که تمرکز  DOLMEN ترکیبی از یک بازی اکشن سوم شخص و یک بازی تیراندازی است. بازیکنان می توانند دسته ای از سلاح های دوربرد را برای از بین بردن هیولاها از راه دور در اختیار داشته باشند . همچنین مجموعه‌ای از زره‌پوش‌ها وجود دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را تجهیز کنند و به یک سیستم ساخت قوی اشاره می‌کنند .

 

 DOLMEN در سال 2022 برای PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X و Xbox Series S منتشر می‌شود. بازی مطمئناً جذاب به نظر می‌رسد، اگرچه به اندازه‌ی Returnal جذاب یا از نظر بصری چشمگیر نیست. با این وجود، ارزش این را دارد که مراقب آن باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر DOLMEN مبارزات وحشیانه را در یک محیط علمی تخیلی نشان می دهد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1348

خبرنامه بازی ها

گالری